Skip to content
هزینه ویزای دبی

دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب ایران و شبه جزیره عربستان قرار دارد و یکی از بزرگترین شهرهای تجاری جهان به حساب می آید. این شهر یک مجموعه زیبا از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری خاورمیانه را در دل خود جای داده است.

همان طور که می دانیم هر ساله گردشگران ‌بسیاری از ایران و دیگر کشور ها، دبی را به عنوان یک مقصد توریستی برای سفری لوکس و خاص انتخاب می کنند.

زبان رسمی کشور امارات ، عربی می باشد اما به دلیل حضور پر رونق توریست ، زبان انگلیسی نیز رواج دارد. دین رسمی اسلام است و همچنین اقلیت های هندو، بهائی،مسیحی و بودایی در این شهر زندگی می کنند.

انواع ویزای دبی

شما باید با توجه به هدف تان از سفر و همچنین مدت زمانی را که در دبی می خواهید اقامت داشته باشید، نوع ویزای خود را مشخص کرده و با توجه به آن مدارک مورد نیاز را تهیه کنید و درخواست خود را ارائه دهید.ویزای دبی به دو صورت کوتاه‌مدت (ترانزیت و توریستی) و بلندمدت (کاری و تحصیلی) صادر می‌گردد.

به دلیل جاذبه های فراوان دبی، میزان تقاضا برای دریافت ویزای توریستی دبی و سفر به این شهر زیبا، بسیار بالاست.  ویزای دبی حداکثر تا۹۰ روز و به صورت ویزای سینگل دبی (یک‌بار ورود) و ویزای مولتی دبی (چندبار ورود) به متقاضیان اعطا خواهد شد. ویزاهای بلندمدت مانند ویزای تحصیلی و کاری حداکثر تا ۵ سال با توجه به شرایط متقاضی ،صادر می‌گردد.

ویزای توریستی دبی

اخذ ویزای توریستی دبی بسیار آسان و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. برای دریافت ویزای دبی باید از طریق یک موسسه مهاجرتی معتبر و یا کارگزاری ویزا اقدام نمایید و نمی‌توانید با مراجعه به سفارت امارات ویزای توریستی دبی را دریافت کنید زیرا بر خلاف بیشتر کشورهای دنیا، ویزای توریستی توسط اداره مهاجرت و وزارت کار صادر می‌شود و سفارت امارات متحده ویزای توریستی صادر نمی‌کند.

تمام مراحل درخواست ویزای دبی به صورت آنلاین انجام می‌شود و ویزا پس از صدور ایمیل خواهد شد. مدت زمانی که پاسخ درخواست ویزای دبی اعلام خواهد شد،حدودا 2 روز کاری می باشد و پس از ورود به کشور امارات اعتبار ویزا بر اساس درخواست اولیه و نوع ویزا خواهد بود.

 شما می توانید بدون نیاز به مصاحبه و تنها با تکمیل مدارک و ارائه به کارشناسان مجرب ما در  شرکت بی ویزا ،اطمینان داشته باشید که  با ما در مدت زمان کوتاهی ویزای دبی را دریافت خواهید کرد.

انواع ویزای توریستی دبی و تعرفه ها

قیمت ویزای دبی

 

ویزای فوری دبی کمتر از ۲۴ ساعت

متقاضی پس از ثبت درخواست ویزای فوری دبی در مدت زمان ۱۲ الی ۲۴ ساعت ویزای خود را به صورت آنلاین دریافت می نمایید.

قیمت + بیمه معتبر کرونا

۴۰۰ درهم

ویزای توریستی یک ماهه یک بار ورود Single 

شما با ویزای کوتاه مدت یکبار ورود اجازه دارید حداکثر ۳۰ روز در دبی اقامت داشته باشید و همچنین می توانید در صورت نیاز درخواست خود را ارائه و به مدت ۳۰ روز دیگر ویزای خود را تمدید کنید.همچنین با داشتن ویزای یک بار ورود توریستی دبی،شما در مدت زمان اقامت خود می توانید فقط یک بار وارد و یک بار خارج شوید.اعتبار استفاده از ویزای دبی ۶۰ روز از زمان دریافت ویزا می باشد.

قیمت + بیمه معتبر کرونا

بزرگسال (60-18 سال) : 320 درهم

زیر 18 سال :175 درهم

ویزای توریستی یک ماهه چند بار ورود Multiple

ویزای کوتاه مدت چندبار ورود نیز ممکن است دو بار به مدت 30 روز تمدید شود.اعتبار استفاده از این ویزای دبی نیز ۶۰ روز از زمان صدور می باشد.تفاوت این ویزا با ویزای سینگل دبی در این است که شما می توانید در طول مدت زمان اعتبار ویزای خود،چندین بار ورود و خروج داشته باشید.

قیمت + بیمه معتبر کرونا

بزرگسال (60-18 سال) : 770 درهم

زیر 18 سال :770 درهم

ویزای توریستی سه ماهه یک بار ورود Single

دارندگان این ویزا اجازه اقامت در دبی، حداکثر تا ۹۰ روز را دارند و فرصت دارند از زمان صدور ویزا تا ۶۰ روز از ویزا استفاده کنند.

قیمت + بیمه معتبر کرونا

بزرگسال (60-18 سال): 770 درهم

زیر 18 سال :770 درهم

ویزای توریستی سه ماهه چند بار ورود Multiple

با داشتن این ویزا در مدت اقامت سه ماهه در دبی می توانید به دفعات ورود و خروج داشته باشید.مدت زمان استفاده از این ویزا نیز به مدت ۲ ماه از زمان صدور است.

قیمت + بیمه معتبر کرونا

بزرگسال (60-18 سال) : 1840 درهم

زیر 18 سال :1840 درهم

ویزای توریستی یک ماهه داخل الدوله با کفالت های لیپ (Extend)

با تمام شدن مدت اعتبار ویزای دبی خود،شما می توانید ویزای خود را وقتی در خاک دبی هستید به اصطلاح داخل الدوله تمدید کنید که در صورتی که ویزای قبلی شما با کفالت خود ما بوده، به اصطلاح ویزای شما را Extend  می کنیم و می توانید به مدت یک ماه دیگر در دبی بمانید.

قیمت ویزای دبی توریستی یک ماهه داخل الدوله با کفالت های لیپ

(Extend)

بزرگسال (60-18 سال): 1100 درهم

زیر 18 سال :1100 درهم

ویزای توریستی سه ماهه داخل الدوله با کفالت های لیپ (Extend)

با تمام شدن مدت اعتبار ویزای دبی خود ، شما می توانید ویزای خود را وقتی در خاک دبی هستید به اصطلاح داخل الدوله تمدید کنید که در صورتی که ویزای قبلی شما با کفالت خود ما بوده، به اصطلاح ویزای شما را Extend می کنیم و می توانید به مدت سه ماه دیگر در دبی بمانید.

قیمت ویزای دبی توریستی سه ماهه داخل الدوله با کفالت های لیپ

(Extend)

بزرگسال (60-18 سال): 2200 درهم

زیر 18 سال :2200 درهم

ویزای توریستی سه ماهه سینگل داخل الدوله با کفالت جدید (Inside)

با تمام شدن مدت اعتبار ویزای دبی خود ، شما می توانید ویزای خود را وقتی در خاک دبی هستید به اصطلاح داخل الدوله تمدید کنید که در صورتی که ویزای قبلی شما با کفالت ما نبوده، به اصطلاح ویزای شما را Inside تمدید می کنیم و می توانید به مدت یک ماه دیگر در دبی بمانید.

قیمت ویزای دبی توریستی یک ماهه سینگل داخل الدوله با کفالت جدید

(Inside)

بزرگسال (60-18 سال): 1800 درهم

زیر 18 سال :1800 درهم

ویزای توریستی یک ماهه مولتیپل داخل الدوله با کفالت جدید (Inside)

با تمام شدن مدت اعتبار ویزای دبی خود ، شما می توانید ویزای خود را وقتی در خاک دبی هستید به اصطلاح داخل الدوله تمدید کنید که در صورتی که ویزای قبلی شما با کفالت ما نبوده، به اصطلاح ویزای شما را Inside تمدید می کنیم و می توانید به مدت یک ماه دیگر در دبی بمانید و به دفعات به دبی وارد و از دبی خارج شوید.

قیمت ویزای دبی توریستی یک ماهه مولتیپل داخل الدوله با کفالت جدید

(Inside)

بزرگسال (60-18 سال): 2200 درهم

زیر 18 سال :2200 درهم

ویزای توریستی سه ماهه مولتیپل داخل الدوله با کفالت جدید (Inside)

با تمام شدن مدت اعتبار ویزای دبی خود ، شما می توانید ویزای خود را وقتی در خاک دبی هستید به اصطلاح داخل الدوله تمدید کنید که در صورتی که ویزای قبلی شما با کفالت ما نبوده، به اصطلاح ویزای شما را Inside تمدید می کنیم و می توانید به مدت سه ماه دیگر در دبی بمانید.

قیمت ویزای دبی توریستی سه ماهه مولتیپل داخل الدوله با کفالت جدید

(Inside)

بزرگسال (60-18 سال): 2200 درهم

زیر 18 سال :2200 درهم

ویزای توریستی سه ماهه  مولتیپل داخل الدوله با کفالت جدید (Inside)

با تمام شدن مدت اعتبار ویزای دبی خود ، شما می توانید ویزای خود را وقتی در خاک دبی هستید به اصطلاح داخل الدوله تمدید کنید که در صورتی که ویزای قبلی شما با کفالت ما نبوده، به اصطلاح ویزای شما را Inside تمدید می کنیم و می توانید به مدت سه ماه دیگر در دبی بمانید و به دفعات به دبی وارد و از دبی خارج شوید.

قیمت ویزای دبی توریستی سه ماهه  مولتیپل داخل الدوله با کفالت جدید

(Inside)

بزرگسال (60-18 سال): 3200 درهم

زیر 18 سال  3200 درهم

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی

  • تصویر صفحه اول پاسپورت
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر شناسنامه
  • عکس
  • بیمه نامه مسافرتی (ویژه پوشش هزینه های درمان مبتلایان به کرونا)

درحال حاضر  طبق بیانیه جدید امارات اعلام کرده که  تمامی مسافران باید حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز، تست کرونا را به روش PCR در یکی از آزمایشگاه های مورد تائید این کشور،انجام داده و اصل پاسخ منفی آن را با خود به همراه داشته باشند.

در بدو ورود، تمامی مسافران معاینه اولیه خواهند شد و به صورت رندم از برخی از آنها مجدد تست PCR گرفته خواهد شد.هزینه این تست برعهده مسافر است.

چنانچه مسافر علائم ابتلا به کووید-۱۹ داشته باشد یا پاسخ تست آن مثبت باشد،باید در یکی از بیمارستان های دبی قرنطینه و تمامی هزینه های درمان به عهده مسافر می باشد.

با توجه به شرایط جدید،افراد باید بیمه نامه معتبری را اخذ کنند که هزینه های درمانی مختص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را نیز تحت پوشش قرار دهد.

از آنجایی که شرکت های بیمه ایرانی هزینه های درمان کووید ۱۹ رو تحت پوشش قرار نمی دهند،مورد تائید دولت امارات قرار نمی گیرند در نتیجه موسسه مهاجرتی و یا کارگزاری باید از طریق شرکت های بیمه دبی، بیمه نامه را دریافت و به همراه سایر مدارک برای اداره مهاجرت ارسال نمایند تا ویزا صادر شود که این بیمه نامه توسط شرکت های لیپ صادر می شود.

نمونه ویزای دبی

 
Visa_Reyhaneh Mirabi

BIVISA

دفتر ایران: تهران ، خیابان جردن ، کوچه ارمغان شرقی ، پلاک ۳۹ ، واحد ۴
دبی: ۵۳۴۰۶۶-۴۴-۰۰۹۷۱
ایران: ۱۸۴۴ ۲۲۰۲ - ۰۲۱
Dubai : Office 3511 , Burlington Tower, Business Bay

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به بی ویزا می باشد.

Designed by Saleh Ghorbani